Veel gestelde vragen

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op!

Reden voor mogelijke vertraging?

Vanwege het verbeteren van onze systemen is het mogelijk dat bestellingen geplaatst op 25 september na 16:00 uur 1 dag later in productie worden genomen. Onze excuses voor het ongemak


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zie productpagina voor de productiedoorlooptijd.


Onze levertijd verschilt per product van 1 tot maximaal 3 werkdagen. Deze levertijd geldt vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, voor 16:00 uur. Per product staat duidelijk aangegeven wat de levertijd voor het betreffende product is. Als je producten met verschillende levertijden bestelt, dan verzenden we de producten samen. U ontvangt uw product dus zo snel mogelijk. In uw account kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.


We bieden 3 verzendmethoden aan:

- Normaal (Brievenbuspakketten): 1-3 werkdagen*

- Ophaalpunt (UPS): Morgen ophalen bij Accespoint*

- Track&Trace (GLS): Volgende werkdag in huis*

- SuperSnel (RJP): Op werkdagen voor 11:59 uur besteld- vandaag nog in huis


* verzendtijd bovenop productietijd


Wat betaal ik aan verzendkosten?

We bieden drie verzendmethoden aan. Voor de normale levering betaal je €2.50, als je kiest voor de ophaalpunt betaal je €3.50, voor de Track&Trace verzending betaal je €4.95 en voor de SuperSnel levering betaal je €5.95.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen en is dit veilig?

De beschikbare betalingsopties zijn: iDEAL, PayPal, MasterCard, Visa, American Express, Klarna en Maestro. Onze betalingen worden afgehandeld door de provider Adyen. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.


Krijg ik garantie op mijn bestelling?

Bij aantoonbaar niet functioneren van het product kun u aanspraak maken op garantie. Bij het ontwerpen van het product is er vanuit gegaan dat deze bij normaal gebruik minimaal 1 jaar mee moet gaan. Er wordt geen garantie verleend op schade die ontstaat door het normaal gebruik zoals krassen of scheuren.


Is de garantie inbegrepen bij mijn product?

De garantie is inderdaad inbegrepen bij je product. Bij het ontwerpen van je product, krijg je garantie voor 1 jaar, maar niet voor schade die veroorzaakt is bij normaal gebruik:

- T-shirts: slijtage of ophalen veroorzaakt door de tijd

- Telefoonhoesje: krassen of scheuren

Ik heb een klacht over mijn bestelling.

Heb je problemen met je bestelling? Stuur ons dan een e-mail naar hallo@hoesjemaken.nl, onze klantenservice helpt je graag met het probleem! Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van je ontwerp, stuur ons dan een foto van het probleem, zodat we je sneller kunnen helpen.


Kan ik mijn bestelling terugsturen en mijn geld terug krijgen?

Gepersonaliseerde producten kunnen niet terug gestuurd worden. Het product kan namelijk niet opnieuw gebruikt of doorverkocht worden. Als je een probleem hebt met je product, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via hallo@hoesjemaken.nl.


Feestdagen

Op feestdagen zullen er geen bestellingen verwerkt worden en zullen onze vervoerders ook geen bestellingen verwerken. Bestellingen die geplaatst zijn vanaf de dag ervoor na 1600u en op de feestdag zelf zullen op de eerstvolgende werkdag verzonden worden. Ook zullen wij op deze dagen geen vragen beantwoorden via onze klantenservice.

Feestdagen 2018:

10 mei - Hemelvaart

21 mei - Pinksteren

25 & 26 december - Kerst


Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

Voor je persoonlijke gegevens heeft Hoesjemaken.nl een privacybeleid opgesteld die je hier kunt bekijken.


Wat zijn de algemene voorwaarden van Hoesjemaken.nl?

De algemene voorwaarden kunt u hier vinden en deze zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam.


Wat als wij niet je maat of model verkopen die je nodig hebt?

We proberen altijd ons aanbod te verbeteren en we staan ​​open voor suggesties. Neem contact met ons op en we zullen zien of we iets voor je kunnen doen!

Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!