Veel gestelde vragen

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op!


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze levertijd verschilt per product van 1 tot maximaal 3 werkdagen. Deze levertijd geldt vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, voor 15 uur. In uw account kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen met standaard post rekenen wij €2.50. Wilt u gebruik maken van Track & Trace, dan rekenen wij €4.50


Hoe kan ik mijn bestelling betalen en is dit veilig?

U kunt bij Hoesjemaken.nl betalen door middel van iDeal, PayPal, Klarna (acceptgiro), BanContact Mr Cash en Direct e-banking. Onze betalingen worden afgehandeld door de provider Adyen. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.


Ik heb voor 3 oktober 2016 een bestelling geplaatst, hoe kan ik deze volgen?

Vanaf 3 oktober 2016 is hoesjemaken.nl overgegaan op een nieuwe website. Hierdoor zijn alle klantenaccounts van voor die datum niet meer toegankelijk via uw login gegevens. Heeft u vragen over een bestelling van voor die datum, dan kunt u ons een email sturen op hallo@hoesjemaken.nl. We zoeken dan graag de benodigde informatie voor u op.


Krijg ik garantie op mijn bestelling?

Bij aantoonbaar niet functioneren van het product kun u aanspraak maken op garantie. Bij het ontwerpen van het product is er vanuit gegaan dat deze bij normaal gebruik minimaal 1 jaar mee moet gaan. Er wordt geen garantie verleend op schade die ontstaat door het normaal gebruik zoals krassen of scheuren.


Ik heb een klacht over mijn bestelling.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven via hallo@hoesjemaken.nl.

.


Werkt HoesjeMaken.nl tijdens de feestdagen?

Op feestdagen zullen er geen bestellingen verwerkt worden en zullen onze vervoerders ook geen bestellingen verwerken. Bestellingen die geplaatst zijn vanaf de dag ervoor na 1600u en op de feestdag zelf zullen op de eerstvolgende werkdag verzonden worden. Ook zullen wij op deze dagen geen vragen beantwoorden via onze klantenservice.

Feestdag(en):

  • 1ste en 2de kerstdag - 25 & 26 december 2017
  • Nieuwjaarsdag - 1 januari 2018

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen en mijn geld terug krijgen?

    Voor producten met een eigen ontwerp geldt dat het niet mogelijk is dit op maat gemaakte product te ruilen of retourneren. Het gaat namelijk om een product wat speciaal door u ontworpen en voor u gemaakt is. Mocht de bedrukking niet kloppen of er zijn beschadigingen, neem dan contact met ons op.


    Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

    Voor de omgang met uw persoonlijke gegevens heeft Hoesjemaken.nl een Privacy Policy opgesteld. Deze kunt u hier raadplegen.


    Wat zijn de algemene voorwaarden van HoesjeMaken.nl?

    De algemene voorwaarden kunt u hier vinden en deze zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam.

    Direct 5% korting op je eerste bestelling!
    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!